skönt!

Så otroligt skönt att sova ut. Jag hade nästan glömt bort känslan av att sova så länge jag kunde utan att bli väckt av någon jävla väckarklocka eller någon syster som sliter upp dörren. Imorgon blir det dock andra villkor återigen, jobb klockan 10 och väckning av mobilens väckarklocksfunktion. Men man överlever sådana dagar också, sömn är trots allt inte allt!

Jag gruvar mig ganska mycket inför matchen på söndag. Bortamatch, ont om folk, speciellt ordinare, vilket gör att det känns mer nervöst än det brukar. Men det är bara att ladda och ta det för vad det är. Det är ju trots allt vi äldre som måste visa vägen om den ska bära av åt det positiva hållet. Vatten, sömn och peppning, here we go.

Saker och ting ser mycket ljusare ut nu. Det känns bra! Det gör det verkligen, nu. Det känns som folk har tagit till sig av det man sagt och försöker rätta till saker och ting. Det känns bättre än bra, det känns underbart. Så just nu, är jag faktiskt väldigt glad. Min lite känsliga period verkar lida mot sitt slut, I guess and it feels great!

Och du, sär. Jag säger bara att det är en jävla tur att du är där du är och att jag inte har körkort än. Det känns verkligen bra att jag lämnade allt när jag inte orkade mer, för just nu går du mig grymt på nerverna och gör mig så förbannad. Du borde tänka efter, tänk på att du faktiskt sårar folk genom det du gör. Ta vara på det och de människor som du har, det blir bäst så.

Näe, nu är det sängdags och det ska bli grymt skönt. Kram och godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0