VINST

Jag säger bara FY FAN vad viktigt! Så otroligt viktigt! Dock kändes det inte så jättekul att stå i mål första halvlek om jag ska vara ärlig. Man kände sig ungefär som en läckande kran. Men det gick ju bra tillslut. 2-2 i halvlek och sedan blev det bara ett mål till för motstådarna. Vi gjorde ytterligare 3 och vann med 5-3. Känns så otroligt skönt och det var så otroligt viktigt för laget. Kanske händer att jag ska stå dom två sista matcherna också, men det är inte riktigt hundra än, utan vi får se hur det blir. Men som sagt, 3 viktiga poäng idag och fler ska det bli de sista matcherna, hoppas jag.
Förövrigt var bussresan dryg och åksjukan var inte långt borta. Folk tycker liksom att vi bor i bushen, men vad fan var inte det i så fall? Trehörningsjö, tur att vi bara hade en bortamatch med en sån där resa. 2 timmar åkte vi och det kändes som vi åkte till ingenstans.

Imorgon är det skola. Nog för att det inte kommer att vara en riktigt skoldag. Det blir nog bara att börja klockan 13, få sina scheman som inte riktigt är bestämda än och sedan får man bege sig hem igen. Ganska soft första dag. Förhoppningsvis får vi ett bra schema. Jag hoppas verkligen det i alla fall. Hoppas även att det här tredje och sista året inte blir lika tufft som de två tidigare. Men som sagt, det finns några tunga ämnen kvar att jobba av, men sedan blir det nog lugnt. I alla fall kommer vårterminen att bli ganska skön, om det är så som det ryktas.

Näe, nu ska jag slå mig ner framför tvn och titta på Beck tillsammans med min familj, i alla fall en del av den. Ska bli så skönt att bara slappna av och kunna somna direkt sen. Man är faktiskt ganska seg efter dagen. Det var lätt värt att stå i mål, vi vann ju och även fast jag hade kunnat ta vissa bollar så gjorde jag mitt bästa och det är väl det enda som räknas. Får helt enkelt rycka upp mig lite om jag ska stå fler.

Såå, nu hålls tummarna för ett bra schema, också ska det tränas riktigt nu i veckan. Sen får vi se vad resten av tiden ägnas åt. Kanske till att köra bil? Övningsköra behövs alltid.

Puss på mina vänner som är världens bästa!

Kommentarer
Postat av: paulie

puss på dig som är världens bästa! KUNG I MÅÅL BABYY!

2007-08-27 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0