nu

Nu har jag missat många prov. I måndags missade jag fysikprovet som vi skulle göra, för då kunde jag inte ens ta mig upp ur sängen förrän klockan halv fem på eftermiddagen. Sen var jag till skolan igår men hade fortfarande inte blivit bra. Sjukhusbesök i Härnösand ledde till akutbesök i Sundsvall. Undersökning igårkväll ledde till en undersökning imorse (fick dock åka hem och sova). Men kort och gott. Så jag missade nationella i engelska idag, både läs- och hörförståelse. Hur det blir med det vet jag inte, men jag tror att det ordnar sig på ett eller annat vis.

Nu ska jag försöka sova. Måste försöka få bort huvudvärken och försöka ta mig till skolan imorgon. Har redan missat två dagar av denna skolvecka. Det blir så mycket att ta igen om man är borta, så det är lika bra att vara där. Blir det för mycket kan man ju alltid åka hem.

Tack för att jag har världens bästa vänner som alltid bryr sig och tar hand om mig. Funderar dock på att skrota vissa och det skulle inte vara en dag för tidigt. Men jag ska varva ner lite först, som alla säger. Huvudvärken ska bort och jag ska må bra, sen kan jag ta itu med det andra.

Sen måste jag bara fråga vad du vill egentligen? Det är så delade meningar. Det är snack hit och det är snack dit, du pratar väl likadant om mig som du gör om henne? Skulle inte alls bli förvånad. Näe, som sagt, när orken finns tar jag itu med dig också.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0