plågas

Ja, nu ska jag ta och plågas lite till. Ska försöka plugga hela eftermiddagen, även när det är träning. Får nämligen inte träna. Har fått nåt konstigt, vet inte ritkigt vad, men igår kunde jag inte ens stå eller sitta upp, för  då snurrade allt som tusan och illamåendet blev outhärdligt. Idag har det varit lite bättre, men fortfarande inte bra. Men jag tog mig ändå till skolan vilket kanske inte gav allt för mycket. Är det inte bättre om några dagar ska jag nog till sjukhuset och göra en sån där allmän kontroll, typ blodtryck, blodvärde osv. Men träning den här veckan är uteslutet, mamma är som vanligt bestämd när det gäller sådana saker.

Ska ta tag i lite matte nu. Matteprov på torsdag, känns inte som det man har gjort har fastnat speciellt bra. Men pluggar man lite till så kanske man känner igen sig. Sedan imorgon är det nationella i engelska, hör- och läsförståelse och jag kan inte säga något annat än usch. Men snart är engelskakursen över och det ska bli så otroligt skönt.

Måste bara säga att jag inte förstår hur allt kan bli mitt fel hela tiden. Även om det inte är det så vrids det så att det blir det i alla fall. Är inte så himla kul och man orkar inte ta det till slut.

Men världens bästa vänner, det har jag i alla fall. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0