händelserik dag

Jaa, hänt en hel del idag. Många blandade känslor och otroligt många tankar har blivit tänkta. Man inser liksom att man borde ta vara på det man har, just nu. Man vet aldrig när man har oturen att det dyrbaraste tas ifrån en. Sen tror jag som sagt ändå att allt har en mening, men vad saker och ting har för mening, det är något som jag tror att man mår bäst av att inte veta. Jag tror det bara är att inse att man inte borde gräva i vissa saker, även fast man hemskt gärna är sån. Man är inte mer än människa och man kan inte göra mer än just det man ofta gör, vilket jag inser mer och mer för varje dag, och för varje år.

Det är när såna här händelser sker, som man inser att man verkligen borde ta vara på de som man har. Man vet faktiskt aldrig vad livet spelar för spel med vissa och jag vill inte stå där en dag och sörja att jag aldrig fått säga det man egentligen ville få sagt.

Sen ska jag säga att Emelie är otroligt bra. Det säger jag faktiskt ofta och jag menar det verkligen. Kan helt klart säga att jag har en bättre känsla inom mig nu när jag går och lägger mig, än jag hade för ett par timmar sedan. Dåliga saker för bra saker med sig också, som någon klok människa sa ikväll. Så, jag vet inte vad jag ska säga mer än tack, men jag tror ändå att du förstår tyngden av ordet när jag säger det. Så, tack så hemskt mycket.

Nu ska jag sova och imorgon ska jag verkligen sova ut. Ska bli hur skönt som helst. Har sovit ut en enda dag, på 4 veckor. Imorgon blir det den andra och det är inget jag klagar över. Men ta hand om varandra nu. Puss och god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0