Lov!!!!

Snacka om skönt. Ska jobba imorgon, sen ska jag vara ledig hela lovet. Nog för att jag kommer att behöva plugga en del, men det orkar jag inte tänka på för stunden. Gjorde bort psykologiprovet idag, vilket kändes viktigt. Hoppas på ett bra resultat, annars känns det meningslöst. Längtar verkligen inte till vi får tillbaka matteprovet, känns riktigt pinsamt, lärarn måste tro att man är riktigt iq-befriad eller något. Men nya tag efter lovet leder förhoppningsvis till bättre förutsättningar. Ska försöka vila så mycket som möjligt nu, hämta ny energi.

Ska ta och börja träna med Sofie till veckan också. Känns faktiskt riktigt bra. Måste nog springa en hel del den här veckan också, vilket kanske inte känns lika bra. Men annars ska jag mysa med mina underbar vänner och det ska bli så otroligt skönt.

Och du, jag vet att du behöver mig och det vet du också. Så det tycker jag känns jävligt bra. Det är jag som kan säga "vad var det jag sa" och räta lite grann på ryggen. Men vännen, det är inget att vara dyster över, för det kunde faktiskt ha varit tvärtom.

Nu ska jag sova, jobb imorgon sen blir det nog lite trevligt på kvällen. Vad som riktigt sker visar sig väl då. Sen på söndag ska jag verkligen sova ut och herregud så skönt det ska bli. Näe, sängen väntar. Puss natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0