Söndag

Japp, söndag och snart slut på helgen återigen. Har jobbat idag och sedan har jag städat. Senare på eftermiddagen hämtade jag mamma och pappa på busstation, kan säga att det är skönt att de är hemma igen. Längtar inte till de far till Thailand i två veckor, man kommer vara så himla stressad med allt. Skola, mat, städa, tvätt, träningar, skjutsning, jobb, ja allt. Det kommer bli hur mycket som helst, men det är tur att både jag och Jossi är hemma ändå. Hoppas på att allt kommer att gå bra och att det inte kommer att vara nå mycket tjafs och surande. Två veckor kvar är det bara, sen sitter de där på planet på väg till varmare breddgrader (inte alls avis).

Nu ska jag snart åka till Petra, vilket känns riktigt bra. Hon är alltid lika bra, no matter what. Antar att det blir parlamentet och lite sånt, inte helt fel alltså. Ska vara där till Viktor kommer till busstationen klockan 22.50. Då ska jag skjutsa hem honom för att lämna lite grejer sen ta med mig honom hem hit till Jossi. Jag tror jag är ganska snäll ändå. Men detta leder ju bara till en längre stund med Petra också, vilket inte är så illa.

Imorgon är det skola igen. Dock slutar vi klockan elva imorgon. Ingen fysik på måndagar varannan vecka, vilket jag inte alls klagar på. Måste ta tag i historian och göra klart min sista fråga bara. Lika bra att få det gjort innan lovet så man kan plugga in det riktigt till förhöret. Annars är det väl inte så mycket annat att göra imorgon. Förmodligen måste jag börja skriva på svenskan, eftersom nationella drar igång snart. Psykologin ska jag också börja med, men jag känner mig faktiskt ganska lugn ändå. Inte alls så stressad än så länge (peppar peppar ta i trä).

Näe, nu ska jag till Petra och ni andra får väl ha det så trevligt ni kan. Puss hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0