tisdag 30/10

Ja, dagen började med världens jävla huvudvärk. Inte speciellt lockande att kolla upp busstid till sundsvall för att sedan ta sig till laserhallen då inte. Men tacka vet jag ipren som hjälpte mig igenom denna förmiddag också. Laserhallen var i alla fall helt klart värt besväret och man kan inte sticka under stolen med att man har en väldigt bra klass ändå. Vissa är kanske inte de som man kommer bäst överens med i vanliga fall, men det är aldrig något större tjafs för det och idag var det verkligen hur kul som helst. Sedan drog vi och käkade på MAX innan vi åkte hem igen.

När vi kom till stan åkte vi direkt till Laura. Vi skulle mysa med tjejerna och det var riktigt nice. Marängswiss och lite annat gott gick såklart ner i magen och att sedan köra "stad, land och rike" tills hjärnan inte orkade med var väldigt roligt. Snacka om att pikar delades ut lite här och var och att det blev en hel del asgarv. Så det är inte ovanligt att man har skrattat till sig magvärk när man beger sig hemåt.

När vi väl skulle åka hem, så var det frost på rutorna på bilen så vi var tvungna att skrapa. Jag skulle vara schysst att skrapa en kompis bil med, också när hon startar bilen råkar hon backa på min fot. Tur säger jag bara att hon inte backade över den helt. Det blev såklart lite garv då också och det känns som det inte är någon större fara skedd. Men som sagt, goda skratt förlänger livet och jag har fått mig många sådana idag.

Nu är det dags för sängen. Sleep well! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0