Helt okej dag

Idag har det varit en helt okej dag, om inte bra. Först sov jag länge, vilket var skönt eftersom jag fick jobba kväll igår. Jossi hade migrän så jag fick ställa upp och jobba trots att jag skulle varit ledig. Men då får hon ta en dag åt mig en annan helg, så det känns bra. Idag har jag däremot varit ledig hela dagen.

Klockan fem hade vi match hemma mot Själevad/Moliden. Båda lagen hade kort om folk och i halvlek stod det 2-2. Först fick vi en straff och den fick jag lägga och sedan tappade målisen bollen vid ett annat tillfälle så jag kunde lägga in den så Carro kunde sätta den. Kändes faktiskt nice. Vi hade rätt många chanser på slutet, men de hade väldigt många chanser de också, så det var nog rättvisast med oavgjort. Men jag är stolt över tjejerna, en riktig kämparinsats från allihopa.

Efter matchen följde Carro med hit så vi hyrde film och så vidare. En bra kväll må jag säga. Du är en av mina bästa vänner och jag litar dig, det känns grymt bra. Tack för det.

Nu ska jag snart dra mig mot sängen. Sedan ska jag jobba imorgon och träna på kvällen. Lär ju somna gott imorgonkväll om inte annat. I natt kommer det också att bli en riktigt god natt, det känner jag på mig. Bye!

Kommentarer
Postat av: paula

förlåt då....

2008-08-06 @ 19:06:26
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0