Ny vecka

Imorgon är det en ny vecka igen. Har väl inget speciellt planerat men jag kommer att jobba en hel del som alla andra veckor. Sen ska jag städa nu någon dag också, ett måste. Förutom det ska jag väl försöka hinna träna och på söndagen är det match igen.

Lite fult att jag och Linnea kom upp till matchen drygt en halvtimme innan match och skulle byta om och värma upp då. Men skoj var det och våran plan gick ju hem, haha. Matchen gick bra. Vi vann med 3-1 och spelet fungerade riktigt bra, framförallt i första halvlek. Vi var få men vi fick det att fungera tack vare att alla kämpade och slet. Jag blir lika stolt över tjejerna varje gång och jag trivs verkligen. Snacka om att vi kan ha roligt, allihopa.

Nu ska jag väl snart sova. Kanske är lagom med ett kort inlägg idag. Sov gott! Hejja

Till dig kan jag bara säga att jag saknar dig. Du är en av de bästa och en av de jag litar allra mest på. Snacka om annorlunda det är nu jämfört med förut, även fast det var bestämt att det inte skulle bli så. Jag hoppas i alla fall att det ordnar sig, det vore tråkigt om det fortsatte såhär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0