Sjukt

Ibland kan man fundera över vad det finns för jävla dårar här i världen. Inte minst när man stöter på nån dåre själv. Tänker inte ödsla en massa tid på det nu, har varit rätt jobbigt idag ändå. Men jag säger då att man slutar aldrig att förvånas, det är äckligt.

Vi förlorade dessutom matchen idag borta mot Anundsjö. Orättvist enligt min åsikt och enligt många andras med. Vi ledde med 1-0 och sen kvitterade de till 1-1. Efter det fick de en så grymt billig straff, sanslöst. Men det är bara att ta nya tag.

Nu ska jag sova och det ska bli så jäkla skönt. Varit igång hela dagen. Dessutom måste jag ha lite krafter imorgonbitti för att ta mig upp, börjar ju jobba rätt tidigt.

Men tack till världens bästa vänner, ni vet vilka ni är. Ni är guld! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0