Wie

Imorgon kommer mamma, pappa och Fia hem. Nu saknar jag dem faktiskt riktigt mycket! Men veckan har gått fort och förutom sjuka människor så har det mesta gått finfint. Matchen i söndags gick väl inte super och det låter väl som en klyscha att skylla på domaren, men det gör jag faktiskt den här gången. Det är trots allt ingen mening att älta det något mer, utan det är bara att ladda om och ta nya tag.

Sen blir jag störd på hur vissa behandlar vänner. Det handlar inte om mig, men om mina vänner. Jag förstår bara inte varför folk inte kan vara rädd om de vänner man har istället för att såra. Jag vet att jag kanske inte heller har varit den bästa på att vara rädd om mina vänner, men sånt där lär man sig faktiskt. Jag har lärt mig och det är faktiskt inte så himla svårt, det handlar om att ge och ta, that's it.

Tränade lite lätt ikväll och det kändes väl helt okej. Dock känner jag av baksida-lår. Det kändes konstigt och det var ömt. Skulle väl tippa på någon sträckning av något slag, men det ska förhoppningsvis inte stoppa mig inför matchen på söndag. Träning på torsdag igen och då får jag se om det går bra helt enkelt, har ju trots allt inte provat att dra på ett riktigt skott än. Men det där är sånt man får se, det är ju inte hela världen.

Ja, ytterligare ett ointressant inlägg. Vi får väl se om jag kommer på något mer vettigt att skriva kommande dagar. Nu ska jag ta och sova, ska till optikern imorgon förmiddag och passar det kommer jag att plocka upp de hemkommande på busstationen i samma veva, för att sedan jobba. Men ha det fint alla. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0