Bad

Ja, nu har jag varit dålig på att blogga. But who cares? Inte jag i alla fall. Kanske är det för att det har varit väldigt mycket jobb den här veckan. Lina har haft semester den här veckan och kommer tillbaka på måndag. Så det har jobbats varje dag och längre pass än vanligt, men mer pengar till mig!

Kläderna till fotbollen har tydligen kommit. Jag och Jossi får åka och prova dem på måndag, sedan ska vi gå och simma också tänkte vi. Man måste försöka hålla sig i form på något vis, så vi får se om det blir bra med det där.

Nu ska jag dra mig mot sängen. Ska träna lite imorgon sen ska jag handla och jobba. Det blir en lååååååång dag imorgon. Men snart måndag och en ledig dag!

Ses

Jag är den jag är och det kommer inte att ändras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0