Blandade känslor

Just nu ser jag på allt med lite blandade känslor. Det är lycka, oro, depp .. plus en massa mer. Kanske tänker man för mycket ibland, kanske inte. Men varför funderar och filosoferar man så himla mycket ibland? Jag menar hur mycket av de tankarna man får fram gör saken bättre? "Tänk om jag gjort si och tänk om jag inte gjort så". Jamen so what, allt är gjort och det går inte att göra nåt åt det.

Sure, jag har gjort en del dumma saker, men vem har inte gjort det? Vad jag har gjort och vad som hänt har ändå format mig till den person jag är idag. Det finns ett ordspråk som säger: Det som inte dödar det härdar. Det är väl rätt rimligt, nog för att det kanske inte alltid känns som det är riktigt sant. Att släppa saker och ting och gå vidare vore det enklaste, men det är kanske inte alltid så enkelt.

Sen kan de som ägnar sig åt skitsnack göra det, man vet ju ändå själv vad som är sant eller inte.

Fastnade lite efter den meningen. Sitter och tittar lite på fotboll, funderar på hur det kommer bli med fotbollen för min egen del. Både massageterapeuten och naprapaten sa att det skulle ordna sig. Men när jag vaknade imorse var den en enorm smärta i knät. Som tur var gav den med sig efter ett par timmar. Är faktiskt rätt duktig på att göra övningarna nu, eftersom jag vet att jag måste göra dem för att bli bra. För bra måste jag bli, eller!? Känns inte så himla kul annars, när man vill något så mycket som jag vill just nu och allt bara blir .. skit?

Men ja, ska avrunda, allt liknar mest a bad day.

Rätt cute


Sista meningen idag får bli .. Hellre få riktiga vänner än många falska. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0