Hehe

Har varit dålig på att blogga nu på senaste. Kanske har jag haft viktigare saker för mig? Eller kanske inte. Jag vet inte varför, men det är bara så det är.

Jag jobbar väl mest hela tiden. Dock ska jag vara "ledig" imorgon. Ska upp till Umeå för ett annat ärende, dock inget trevligt. Men måste man så måste man. Sedan är jag ledig på onsdag också. Då blir det förmodligen lite julklappshandling. Har inte handlat några än, så det är väl på tiden att man gör det då. Jag och Jossi tar väl en tur till Birsta om vädret tillåter.

Näe, nu har jag inte så mycket mer vettigt att skriva. Hoppas bara att naprapaten i Umeå har tid för oss en stund imorgon. Det vore kanon när man ändå är där uppe i de trakterna.

See you, bye.

The Killers - Human
Goo Goo Dolls - Give A Little Bit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0