Hej

Nu har jag varit dålig på att blogga. Nog för att det inte gör något egentligen, men det känns bra att skriva några rader nu.

Det händer väl en hel del i mitt liv just nu. Det händer både det ena och det andra, men det är bra med lite action. Mest av allt just nu vill jag slippa smärtan i knät och bara kunna börja springa och träna kondition. Men det händer ju inte direkt. Skrev till våran fotbollstränare idag och en vän till honom skulle hjälpa mig med lite stabiliserings-övningar innan vi börjar träna. Förhoppningsvis ska det räcka. För ger det inte med sig blir det röntgen eller titthålsoperation vilket jag inte känner att jag orkar med. Det är ju sån sjuk väntetid för såna grejer här.

I alla fall så är det min jobbarhelg. Så jag har jobbat idag. Jobbar kväll imorgon, vilken är den drygaste dagen att jobba kväll på. Söndagar är så otroligt sega, speciellt på kvällen. Men på måndag är jag ledig och det ska bli riktigt skönt. Kanske kan man sova ut imorgon också, det vore ju inte fy skam.

Igår var jag dessutom på helkroppsmassage. Snacka om att man borde göra det någon gång ibland. Det var första gången för mig men det var verkligen skönt. Höll väl på 1,5-2 timmar så man hade lång tid att njuta. Ska ta och boka någon fler gång, för det är lätt värt det.

Näe, nu ska jag ta och avrunda. Kika lite på tv. Blir väl tidig sänggång idag, kan man ju i alla fall tro. Det visar sig. Hejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0