Hej (tisdag)

Dagen har gått bra även fast den varit lång. Ärendet som skulle utföras gick bra. Vi fick även tid hos naprapaten, halv fem. Så för att dryga ut tiden passade vi på att köpa julklappar. Nu har jag faktiskt inte så himla många kvar vilket känns kanon.

Imorgon skulle vi kanske ha åkt till Birsta, men eftersom det blev julklappshandling i Umeå idag så behövs inte det.

Min fot är tydligen betydligt bättre vilket känns grymt bra. Ryggen är väl också bättre .. men så ska det väl alltid finnas ett MEN som vanligt. Det gör mig tokig .. tänk att det ska kunna gå så långt och aldrig finns det något slut. Knävecket och utsidan knät har smärtat ett tag och jag har varit bekymrad över vad det kan vara. Han trodde att det kanske var yttre menisken, vilket inte skulle vara så otroligt kul. I bästa fall om det är den är den bara lite smått irriterad och inte allvarligt skadad. Ska fortsätta med min "rehab" återigen. Det har blivit resultat med fot osv, så varför skulle det inte lyckas med knät.

Men jag säger bara det. Tänk om folket som man söker hjälp hos skulle engagera sig en aning. Man söker nog inte hjälp utan anledning, i alla fall så gör inte jag det. Hade man tagit allt på allvar från början kanske jag hade sluppit alla andra problem. Den hjälp jag fått nu dessa två gånger uppe i Umeå, törs jag nästan lova är mer än jag fått de senaste åren.

Och inte kom det något Gossip Girl idag? Kanske var sista förra veckan, inte vet jag. Men hur som helst kan man längta till oth-avsnittet som kommer 5 januari. Nog för att det är länge dit, men den som väntar på nåt gott ...

Lite halvgnälligt inlägg .. ber om ursäkt för det. Ska sova nu, natti.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0