Nytt år?

Om 24 timmar har liksom tolvslaget varit och det är år 2009. Det känns helt sjukt vad tiden går snabbt. Det känns som det inte var allt för längesen vi gick i skolan och tog studenten. Men tiden bara rusar iväg och det känns knappt som att man hinner med.

I vilket fall så jobbar jag 10-16 imorgon. Det är ju inte speciellt farligt. Efter det ska jag ner till mina kusiner och äta och grejja, sen får vi väl se vad som händer. Ska väl förmodligen till Katarina och det blir nog skoj.

Är ledig på nyårsdagen och det är ju inte fy skam. Sedan jobbar jag fredag och är ledig i helgen. Mycket bra dagar framöver alltså.

Näe, nu ska jag se om Prison Break vill fungera, har börjat nörda det nu.

Gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0