Söndag

Idag är det söndag. Ska snart bege mig ner till Birsta med Jossi och Viktor. Vi ska handla de sista julklapparna så att allt är klart innan onsdag. Jobbar både imorgon och på tisdag så det känns som att det kan vara nödvändigt att få det bortgjort idag. Har varit så otroligt skönt att vara ledig den här helgen.

I fredags kom tjejerna hem från Norge!!!! Så igår sågs vi och grattade Laura som fyller år idag, grattis! Snacka om att det var skönt att se dem. Det kändes precis som förut och det var så himla roligt. Vi planerade saker som vi skulle försöka hinna med medan de är hemma. De åker ju tillbaka rätt snart efter nyår igen.

Annars var vi några stycken på bio igår. Filmen var väl inte sådär jättebra. Men det var ju i alla fall inte så man direkt somnade och det var väl tur det. The day the earth stood still hette den i alla fall. Kommer mycket filmer om typ jordens undergång och så vidare, jag tycker att det är lite otäckt. Jag vill i alla fall se Allt flyter när den kommer, den kommer väl på juldagen eller något sådant.

Ja, för övrigt har jag väl inte så mycket att säga. Måste in på gymmet imorgon och träna knät osv innan jobbet. Det ska väl inte vara några större problem eftersom jag inte börjar förrän klockan två.

På nyår vet jag inte riktigt vad som händer. Det får väl visa sig. Jag känner inte direkt att jag har någon större panik att bestämma vad som ska hända då. Jag jobbar i alla fall 10-16 på nyårsafton och är ledig nyårsdagen, så det känns bra.

Näe, nu ska jag ta och bädda rent och klä på mig. Sen blir det Birsta. Hejsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0