ångest

Tänk om bara vissa händelser och tankar kunde försvinna. Jag hoppas att de någon gång kommer att försvinna, om inte annat att jag kan förtränga dessa. Jag var tvungen att skriva lite. Kanske känns bättre då, vad vet jag. Näe, fy fan alltså, otroligt dåligt. Jävligt konstigt hur människan är skapt egentligen, jävligt lättlurad och allt. Men vissa saker mår man bra av att inte veta, så det kanske är bra att vissa förnekar dessa.

Ja, är det som jag tror så är det inte så himla bra alltså. Mår illa bara jag tänker på det, ledsen, men så är det. Tårar kommer och det är sjukt hur det blir om det nu är så, fy faan. Näe, jag vet inte vad jag ska göra, sova tror jag är bästa alternativet nu, så är det väl som vanligt imorgon igen, kanske, vad vet jag. Jag kommer säkert att bli besviken, jävligt besviken, för det är säkert så som jag inte vill att det ska vara. 

Den som läser det här kommer inte fatta ett skit, lika bra det nästan.
Läggdags skulle väl sitta på sin plats nu, så ska lägga mig faktiskt.

Bye alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0