gott slut - gott nytt

Nu är 2008 inringt. Ska väl börja med att sammanfatta år 2007 lite kort. Det mesta har väl varit bra tycker jag, kan inte sätta fingret på något som har varit jättedåligt. Visst har det varit lite sjukdomar och skador, men jag känner ändå att jag kan skatta mig lycklig för det jag har. Ingen nära släkting gick bort, inget direkt dystert har väl egentligen hänt och jag har världens bästa vänner, som jag absolut inte skulle vilja byta bort.

2008 kan väl inte bli annat än bra? Just nu känns det så i alla fall. Mormor kunde komma och vara med ikväll, hon åkte precis hem. Det var nog bland det viktigaste för mig, med tanke på att hon inte kunde närvara på julafton. Det blev ingen utgång för min del, vilket jag är rätt glad för. Det kändes bättre att ringa in det nya året med familj och släktingar. Jag kan inget mer säga än att 2008 känns väldigt lovande. Studenten väntar med olika studentfester, tävlingar, bal och allt annat roligt. Just nu, precis i denna minut känner jag mig jättelycklig, även fast du inte har hört av dig. Kanske kan jag släppa dig nu helt enkelt, vi får väl se vad tiden utvisar.

Ska avrunda nu, vara lite social och sedan gå och sova. Gott nytt år och hoppas att ni får ett bra 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0