Bal ikväll

Dagen började med lite solning och så vidare. Rätt tidigt var jag uppe och klockan halv 10 kom storasyster och hennes kompis för att börja med balfrisyrerna på mig och Jossi. Min är nu så gott som klar och jag är nöjd. Frågan är dock hur det går att ta på sig klänningen med tanke på att man måste ta på sig den över huvudet. Man får väl hoppas att frisyren håller riktigt. Vi väntar på mat just nu och sedan ska Jossis frisyr göras. Hon vet på ett ungefär hur hon vill ha den så det ska nog gå bra.

Runt klockan 18 ska vi väl bege oss med bilen. Synd att det blåser så himla mycket ute, men tur är väl att vi förhoppningsvis klarar oss undan regn. Det vore ju synd om det skulle regna med tanke på att hela förra veckan bjöd på så pass bra väder.

Tänk att man snart har tagit studenten och allt. Det känns overkligt om jag ska vara ärlig. Men det är väl nu som livet börjar på riktigt. Man måste fundera ut vad man vill bli och alla andra saker. Men jag tänker inte stressa utan jag ska låta det ta den tid som det tar, det brukar ju bli bäst så.

Vi hade match igår. En rätt jämn sådan men vi vann med 3-1. Skönt att vinna första hemmamatchen på drygt en månad. Nästa helg har vi match igen, återigen hemma. Det blir skönt med tanke på att det kommer att ha varit sån uppståndelse vid studenten och så vidare. Men kul att träffa alla på torsdag. Mindre kul att jag jobbar fre,lör och söndag.

Näe, ska engagera mig lite nu. Vi hörs och ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0