För jag har tagit studenten!

Japp, igår hände det. Snacka om vilken känsla och lycka! Så sjukt bra dag det blev igår. Först champangefrukost i stadsparken, vi hade uppehåll ända till vi gick in i kyrkan. Sedan när vi väntade på att få gå ut på trappan gick allt så fort. Snacka om lyckoyra! Lastbilen var också hur roligt som helst, vilken känsla!

Massa bra presenter fick vi också. Dessutom vill jag passa på att tacka alla som jag fick saker av vid trappan och så vidare, verkligen gulligt.

På kvällen förfestades det hos Catrin och sedan bar det av till Gennys. Kom väl hem någon gång efter två och det var riktigt skönt att få lägga sig då. Började jobba idag klockan 12. Kändes lite småsegt kan jag ju säga, att dessutom jobba till 19 gjorde det ännu segare.

Efter jobbet tog jag en promenix med min kompis, Sofie. Vi pratade om lite allt möjligt och nu sitter jag och ser på Holland - Frankrike. Det blir en lugn kväll för mig, ska vara på jobbet halv 9 imorgon. Sedan på kvällen är det Sverige - Spanien, undra med vilka man ska se den då. Det blir nog bra i vilket fall som helst.

På söndag är det match klockan 13. Känns lite tidigt att ha match den tiden, men det får gå det också. Höga kusten möter vi och jag hoppas och tror verkligen på vinst!

Näe, nu börjar andra halvlek av fotbollen snart, vi hörs!

(ska lägga in lite bilder från studentdagen senare)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0