Helg

Igår var det torsdag och sjöslag. Sjöslaget gick ju som det gick och inga poäng där heller. Men trots detta var det ändå en rätt trevlig dag. På kvällen drog jag och några av mina vänner ut till smitingen för att lira volleyboll och mysa lite. Det blev lite dricka (för mycket för vissa kanske) men jag hade åtminstone kul. Kom hem inte allt för sent och dagen hade helt enkelt varit bra.

Imorse vaknade jag av och till men tänkte att jag kunde sova lite längre. Lite huvudvärk och trötthet fick mig inte ens att tvivla på att slumra till en gång till när klockan stod på 10. Klockan halv ett ringde Sofie och frågade om jag ville följa med till smitingen, vilket jag också gjorde. Snacka om att det var mycket folk där och det är väl förståeligt med tanke på det fina vädret, hade dock fått vara några grader varmare enligt min åsikt.



Väl hemma åkte jag och min kära tvillingsyster på att tvätta bilarna. Viktor var ju också med, så det gick ju faktiskt rätt snabbt. Både in och utvändigt städades/tvättades det och resultatet ska man väl inte gnälla över. Faktiskt rätt nice att köra när de är lite fräschare.

Juryn

Efter middagen kikade jag på lite friidrott och duschade. Sedan på kvällen så gick jag ett varv runt elljusspåret med storasyrran och Jack för att sedan åka hem till henne och se på film. Filmen var faktiskt riktigt bra enligt min åsikt, den hette Juryn - A time to kill. Helt klart värd att se.




Kvällen skulle väl egentligen ha bjudit på utgång kanske, men jag kände att jag inte var speciellt sugen och pigg. Det får väl bli mer den kommande veckan. Studenten!!!!!

Match på söndag klockan ett. Första hemmamatchen på nästan en månad, känns faktiskt riktigt roligt. Planen såg helt okej ut och jag hoppas verkligen att det blir vinst på söndag. Det är bara att ladda. Funderade nästan på att springa en sväng imorgon förmiddag, vi får väl se om det blir något av det.

Nu har jag tagit på mig pyjamasen och ska krypa till kojs! Men vi hörs =D ha en trevlig helg!

Om det bara skulle kunna bli som jag vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0