Jaha

Tror att jag måste sluta med att vara uppe såhär sent. Det har varit sent flera nätter på raken nu och då sover man ju bort halva dagen. Som idag klev jag upp någon gång efter ett, vilket kanske inte är så lyckat egentligen. Men i vilket fall som helst så hann jag sitta ute i solen ett tag. Riktigt skönt var det vill jag säga. Det skulle tydligen bli rätt bra väder imorgon också, så jag får nog försöka kliva upp lite tidigare då.

Var en sväng till mormor idag. Snacka om att hon är världens bästa mormor. Så säger jag varenda gång jag går därifrån, för det är verkligen så det är. Det är svårt att förklara, men man kan verkligen prata med henne om allt och hon bryr sig verkligen. Ååh, vad jag tycker om henne.

Ikväll var det middag här. Med Jörgen och Madde, Viktor och Jossi, mamma och pappa, också jag. Var väl helt okej. God mat, lite trist att det ösregnade ute just då. Sedan kikade vi på Holland-Ryssland. Ärligt talat trodde jag inte att Ryssland skulle vinna, men där fick jag så jag teg. Snacka om kämparglöd. Vi får väl se hur det går för de i fortsättningen, skulle inte förvåna mig om det går bra.

Imorgon ska jag hämta lillasyrran, sen får jag se vad jag ska göra. Om inte annat blir det kanske Spanien-Italien på tv. Mycket fotboll nu, mamma gillar väl inte det men jag tycker att det är helt okej.

Nu ska jag ta och sova. Vi hörs.

Ibland känns allt så jävla hopplöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0