Jobb

Nu börjar allt jobbande. Hela sommaren men med några dagars ledigt då och då. Det ska på något vis bli skönt att göra något på dagarna istället för att sova bort dem. Samtidigt känns det också roligt att träffa en massa folk. Pengarna är ju alltid bra att ha och jag har absolut inget att klaga på.

Hinner dock inte träna imorgon eftersom jag jobbar. Men jag får väl ta en springtur själv, det brukar ju gå bra det också. Lättare med andningen och så då, när man kan köra i sin egen takt utan att behöva hänga på andra.

Idag har jag bara slappat. Suttit ute i solen och bara tagit det lugnt. Snacka om bortskämd man känner sig ibland. Världens goaste hund har vi också. Så fort man lägger sig ute och ska sola så ska hon vara med, det spelar ingen roll hur varmt det än är så ska hon komma och lägga sig. Vem hade trott det när hon var valp? Inte jag i alla fall.

Jag har lite svårt att förstå hur jag kan störa mig så mycket på allt och alla just nu. Det är väl någonting som inte stämmer eller något, men det känns riktigt drygt. Ibland känns det bara som att man ska knipa igen och inte säga något. Att man kanske inte ska öppna sig eller någonting, vad vet jag? Ibland känns det bara hopplöst.

Nu ska jag i alla fall sova. Ha det fint. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0