Midsommar

Idag har jag sovit ut, väldigt länge, vilket innebär längre än till 9, Paula. Hur länge vill jag nog inte ens berätta, känns lite pinsamt. I alla fall så har jag varit och handlat till macken och till ikväll. Det är några som ska till Fanny och grilla och ha det mysigt. Jag tror nog att jag bara blir kvar där en stund, för sedan åker jag med favvo tillbaka igen, annars vet jag inte hur jag ska ta mig därifrån. Då får vi se vad som händer. Kanske åker jag dit mamma och pappa är eller så hittar jag på något annat, det visar sig.

För övrigt har jag nog inte så mycket att skriva. Vädret är väl okej, blåser lite grann men det har varit varmt och skönt i vilket fall som helst. Får väl hoppas att vädret blir fint resten av sommaren. Nog för att jag kommer jobba hela sommarn, men jag kommer ju att vara ledig någon dag i veckan åtminstone. Det vore skönt att få lite färg, man känner sig fräschare då på något vis.

Sofie ringde och var överlycklig igår. De hade spelat 1-1 mot Östersund. Man får väl gratulera till det och nu kanske det har vänt för er, kompis!

Vi har en match kvar att spela. På torsdag är det bortamatch mot Sidensjö och efter den är det uppehåll. Ska bli skönt att vila och tänka på annat. Kanske hittar man på något som man inte riktigt kan göra nu när fotbollen tar upp rätt många kvällar.

Ska hälsa på mormor någon dag också. Kanske ska passa på att göra det nu .. =) vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0