Mjaaahaa

Ja, alltså ibland förstår jag inte vad det är med mig. När jag blir irriterad låter jag min ilska gå ut över alla andra även fast det egentligen inte är meningen. Så jag får väl lov att be om ursäkt för det, för det är inte ni som har gjort något, det är bara jag som är sur.

Var ledig idag. Ska jobba 9-15 åt Josefine imorgon, men sedan har jag semester den här veckan. Sedan blir det jobb nästan hela sommarn. Känns både bra och dåligt, det är ju bra att vara sysselsatt och tjäna pengar, men samtidigt är det lite jobbigt också. Men som sagt kan man kanske åka iväg något sedan istället.

Mitt lag har träning just nu, springning. Jag valde att springa själv, för det skulle bara bli konstigt att försöka hänga på när jag får så svårt att andas. Tråkigt nog kommer det bli svårt att kolla upp vad det är eftersom flera vårdcentraler är stängda och bara en är öppen. När jag ringde i morse kom man inte ens till telefonkön eftersom till och med den var full. Får väl försöka ringa imorgonbitti igen eller så får det vara som det är.

Sen kan man fråga sig vad vänskap betyder för vissa. Mycket snack utan mening, jag är trött på det. Varför inte bara låta bli istället för att låtsas att allt betyder något. Det blir inte ett dugg bättre. Tack för det.

Lovade ju några bilder från studentdagen. Det är väl dags att lägga in dom nu.
Josefine och jag

Andreas och Robert =)

Fanny, Emmy, Linnéa och Sanna =D


Kommentarer
Postat av: sanna

saknar dig redan favvo!

2008-06-17 @ 18:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0