Onsdag

Nu ska jag alldeles snart gå och lägga mig. Har väl inte gjort allt för mycket idag förutom att spela match. Vi hade bortamatch mot Själevad/Moliden och många sjuka/skadade. Vi var inte över spelmässigt utan det som gjorde att de vann var att de satte sina chanser medan vi inte gjorde det. Vi förlorade me 5-2, men det blir bara till att ladda om till nästa torsdag då vi möter Sidensjö borta. Snacka om att jag tycker att det ska bli skönt på höstsäsongen, med många hemmamatcher. Vi har bara haft tre hemmamatcher nu innan uppehållet, vilket har känts rätt så drygt. Det är ju alltid skönt att spela hemma.

Sverige gick det ju inte heller så bra för. Jag kunde inte se matchen eftersom vi satt i bussen på väg hem då. Vi lyssnade på den på radion och man kanske ska vara glad att man inte såg den. Riktigt hemskt att vi åkte ut, mot Ryssland. Men ryssarna gjorde det ju tydligen bra, men för det tycker jag att vi åtminstone kunde ha spelat till oss en oavgjord match och därmed gått vidare.

Jag har semester nu, börjar jobba till veckan. Kändes så skönt imorse när man riktigt kunde sova ut. Det var längesen jag kunde göra det. Imorgon kan jag också sova ut rätt länge, sen ska jag skjutsa lillasyrran till optikern. Sedan på kvällen får jag se vad det blir.

Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra på midsommar heller. Men jag har ju mina alternativ så jag får väl bara ta och bestämma mig för vilket så blir nog det där bra det också.

Nu ska jag ta och sova. Vi hörs något. Natti

Kommentarer
Postat av: paula

"sova ut".. till nio då eller?!

2008-06-19 @ 21:58:43
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0