Segt

Balen igår var rolig. Alla var så himla fina. Det kändes rätt häftigt att det var våran tur också. Allt folk som hade samlats och stod runtomkring gav oss all uppmärksamhet och det kändes grymt. Inne på balen fanns det fotografer så man fick ta bilder som skickas hem senare. Jag och Jossi tog tillsammans och sen tog vi även tillsammans med Emma, Katarina, Laura, Sandra och Sofie. Vi var lite besvärliga med fotograferna men det gick ju bra tillslut.

Den här dagen känns för övrigt seg. Var in på skolan en sväng för att planera lite på dansen. Det gick väl som det gick och vi ska träna lite imorgon igen. Ikväll är det dags för brännbollsturneringen, vilket kanske inte kommer att bli så roligt i det "fina" vädret. Vi får hoppas på uppehåll.

Ikväll är det också Sverige - Grekland. Jag hoppas verkligen att jag hinner se, för jag har trots allt längtat lite grann till den matchen. Det är faktiskt rätt roligt när det är en massa fotboll på tv nu, man känner sig nästan lite bortskämd. Killarna är ju rätt roliga att titta på också, hehe.

Näe, nu är det snart käk och dags att byta om. Vi ses!

Josefine och jag

jag

Jossi, jag, Emma och Katarina

Kommentarer
Postat av: paula

min fina tjej!

2008-06-10 @ 20:53:25
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0