Söndag

Idag har det varit en rätt lång dag. Sov i och för sig rätt länge, till typ halv 11. Men efter det var det match hemma mot Höga Kusten. Till en början regnade det, men sedan sken till och med solen. Det började med ett mål i baken och kanske var det just det målet som gjorde att alla tände till. Vi började i alla fall spela bra och vände och ledde med 2-1 i halvlek. I andra halvlek ökade vi på till 3-1 innan de reducerade till 3-2. Därefter gjorde vi både 4 och 5-2, vilket också blev slutresultatet. En mycket bra genomförd match om jag får säga vad jag tycker. Starkt av Sandra Eklund att stå i mål trots att hon varit borta sedan förra hösten, hon gjorde det riktigt bra.

Efter matchen var det bara till att hoppa in i duschen och äta för att sedan gå till jobbet. Jobbade 16-21 och det gick väl helt okej. Är rätt trött nu och det ska bli skönt att sova och vara ledig nu i veckan. Ska väl kanske slå en pling till vårdcentralen också och kanske hinna med ett besök där också. Detta på grund av att jag har svårt att andas så fort jag rör mig och så. Vi får väl se hur det blir med det.

Såg lite grann på Turkiet-Tjeckien för övrigt. Snacka om vändning Turkiet gjorde. Helt sjukt att man gör det på en sådan nivå, men jäkligt skoj att se.

Har funderat lite på vad jag ska göra till sommarn. Nog för att jag ska jobba mycket, väldigt mycket men för det kan man väl roa sig ändå. Jag och mamma ska åka utomlands till hösten också, i september någon gång. Var vi ska åka har vi dock inte bestämt, men det blir väl kanske Grekland eller något liknande. Sedan var jag himla sugen på att åka på någon SPA-resa av något slag också, det vore riktigt nice det också.

I alla fall så funderade jag på det där med att plugga vidare. Jag känner att jag inte riktigt vill jobba flera år innan jag börjar läsa igen. Ett eller ett par år känns lagom och då har jag nog också riktigt bestämt mig för vad jag vill plugga till. Som sagt, det är nu livet börjar.

Ska sova nu. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0