Trött

Jag är riktigt trött nu. Även fast jag sov rätt mycket den här natten så är jag ändå trött. Klockan kvart i elva skulle jag och Jossi vara på vårdcentralen, blåsippan och ta den andra vaccinationssprutan. Vi som aldrig varit på blåsippan visste knappt var det låg så vi fick slå Laura en pling och som tur var kunde hon guida oss. Värdelöst att de har stängt de andra två vårdcentralerna, det fanns knappt en parkering idag. Dessutom får ju stackarna som jobbar där på vårdcentralen nu jobba ihjäl sig, hua. Hur som helst gick det bra att ta sprutan och efter det tog vi en sväng på stan och därefter en snabbvisit på coop.

När vi kom hem så tog jag det mest lugnt. Kikade runt lite på internet, sen tog jag och Jossi några fifa-matcher på playstationet. Jag skulle vilja säga att jag vann alla, men det är fult att ljuga, så grattis då Jossi. Fattar inte varför det gick så dåligt för mig, det kan väl knappast varit den som satt vid dosan? hehe

Sedan jobbade jag. Från klockan tre fram till .. ja, jag kom faktiskt inte hem förrän halv elva. Men det är roligt eftersom det är så pass mycket folk nu, timmarna går snabbare då. Vissa surpuppor som dyker upp skulle jag såklart klara mig utan, men det är ju tur att muntergökarna också dyker upp, de väger mer än de sura tycker jag.

Näe, imorgon är jag faktistk ledig. Jossi tog mitt pass eftersom jag jobbade ett åt henne förra veckan. Dessutom har jag match imorgon och eftersom Jossi inte får vara med och spela så passade det ju perfekt att hon kunde jobba då. Matchen är dock borta, vilket alltid känns lite drygt. Ofattbart att vi bara har spelat tre hemmamatcher nu. Men som sagt, det goda väntar senare, fem hemmamatcher till hösten och bara tre borta då, snacka om skönt! Efter den här matchen är det uppehåll och jag är nog inte ensam om att tycka att det kommer bli rätt skönt.

Näe, nu ska jag dra mig mot sängen. Imorgon blir det lite mys och till att ta det lugnt. Ladda inför matchen är ju också helt klart givet, så givet att jag inte ens behöver nämna det egentligen. Det vore grymt skönt om det kunde bli vinst imorgon och dessutom riktigt bra för allas självförtroende.

Näe, hörrni, vi hörs. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0