don't get it

Jag fattar inte hur man kan vara så egoistisk. Jag menar lite empati borde man ju ha i kroppen, men icke, bara egoism. Visst, vissa kan ju komma långt på det, men inte hos mig som en del av mitt liv. 

Man lär ju få äta upp att man är modoit imorgon på skolan. Men sanningen är att dom har varit pinsamt dåliga i slutspelet, så det var väl inte mer än rätt att det slutade såhär. Vi förlorade ju rättvist i alla fall.

Har faktiskt fått mycket gjort idag. Bland annat har vi typ gjort klart vårat projektarbete som har hängt över en. Det känns otroligt skönt med tanke på att det blir en sak mindre att tänka på. Vg i matte E blev det dessutom i slutbetyg, vilket jag inte tackade nej till.

Nu ska jag snart sova. Har bara två lektioner imorgon. Sovmorgon till 10 i 10 och slutar 13.45, inte illa säger jag. Sen är det lov, ett rätt så långt dessutom och snacka om skönt det kommer att bli. Nog för att jag kommer att jobba en del, men det betyder bara mycket pengar nästa månad, vilket är väldigt nice.

Ska titta igenom lite ekonomi nu, sen sova. Har ju nåt förhör imorgon, vore bra om jag fick bra på det.

Ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0