sova

Ska alldeles snart försöka sova. Har varit lite svårt på senaste dagarna. Men det ska nog gå bra. Skola imorgon igen, kanske inte är så kul heller. Jag har faktiskt varit riktigt lat på lovet och nu blir det råplugg istället. Lite onödigt med tanke på att det är skönare att göra lite i taget, men är man lat så är man.

Imorgon är det träning och då får jag i alla fall vara med. Känns riktigt kul. Jag hoppas innerligt att jag inte har tappat allt för mycket under tiden jag har varit borta i alla fall, men man tänker efter så har jag inte varit borta länge alls. Så förhoppningsvis ska det gå bra. Möjligtvis får vi besök av en som ska träna med oss imorgon, känns skitroligt tycker jag.

Meningslösare inlägg kan man ju leta efter, men jag orkar faktiskt inte bry mig. Måste försöka rycka upp mig nu, annars kommer det här aldrig att funka. Tur att det inte är så många skoldagar till nästa lov.

Nu ska jag ta och göra sängen sällskap. God natt!

Du är riktigt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0