wiiie

ÄNTLIGEN är historian klar. Shit vilken jobbig uppgift, allvarligt talat. Jag tycker i alla fall att den var hur dryg som helst. Satt från 14.30 till 20.30 igår, sen idag satt jag från 15.00 till 20.00. Jävligt drygt faktiskt men nu är det äntligen klart. Nu är det bara fysikprovet kvar som är på torsdag. Hoppas att det inte är överdrivet svårt, men ska plugga till det imorgon.

Matteprovet innan lovet gick iaf great, så jag är nöjd. Nu väntar jag bara på att få reda på vad det blir för betyg i matte e, det kommer väl snart.

Trött som tusan är jag. Ska faktiskt sova nu, har sovmorgon till jaa, jag vet inte när, men rätt länge iaf. Det ska bli riktigt skönt.

Lite surt dock att modo tappade 2-0 ledning mot timrå till 2-2 och att de sedan förlorade i sudden. Men det är väl sånt man får ta, ny match på torsdag och då ska de få stryk. Jag hoppas ju såklart att det slutar som förra året, det vore inte helt fel alltså. Ska försöka åka på nån match också, får se om det kanske blir på lördag =)

Nu blir det sängen. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0