21 maj

Har precis kommit hem från bortamatchen mot Arnäs. Den matchen började lite taskigt från våran sida och vi gick till halvleksvila med 1-0 i baken. Efter en stund i andra åkte vi på ytterligare ett mål i baken, alltså 2-0 till Arnäs. Men efter lite justeringar och vilja så fick vi in både 2-1, 2-2 och hör och häpna även 2-3!!! Då var det bara några minuter kvar av matchen men fatta vilken skön känsla. Jag fick till och med sätta första målet från våran sida =D Det verkar som det går framåt i alla fall.

För övrigt har det varit en lugn dag. Imorse började vi på monumentet inför studenttävlingen. Det känns som det kommer att gå riktigt bra om alla verkligen engagerar sig.

Imorgon har vi idrott första timmen, blir nog rätt lugnt med brännboll. Efter det får vi reda på fysik B kursproven och det är lite spännande måste jag säga. Hoppas att jag skrev som jag skulle, det vore som pricken över i:t. Ska plugga mycket matte imorgon eftersom vi har sista provet på fredag.

Näe, nu ska jag snart dra mig mot sängen. Vi hörs =D

Kommentarer
Postat av: paula

låter skönt. inte så mycket kvar i skolan! iiih,kämpa kämpa!

2008-05-27 @ 19:23:23
URL: http://paulanatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0