28 maj

Ja, snart är det juni också. Helt otroligt vad snabbt tiden går. Var ett tag sedan jag skrev tydligen (enligt Emelie). 

Vi har det i alla fall jättelugnt i skolan nu, de preliminära betygen skulle vara satta idag så allt (nästan) är klart. Vi har bara en diskussion kvar i historian, men det är inte direkt något energikrävande.  Annars har vi nästan inga lektioner, riktigt skönt. Måste väl säga att jag är nöjd över min tid på gymnasiet, över lag. Betygen ska jag väl också vara nöjd med, trots att jag skulle kunnat anstränga mig lite mer inom vissa områden.

Tänk att imorgon är det bara två veckor kvar till studenten. Nästa vecka börjar alla roliga aktiviteter och det kommer nog att bli otroligt roligt. Många säger ju att studenttiden är den roligaste och det förvånar mig inte. Mösspåtagningen är på måndag, det känns nästan lite overkligt att det redan är våran tur. Det känns som om det var igår vi gick i ettan och såg treorna komma med sina mössor.

Vi har kommit en del på planerna om dansen och båten nu. Hoppas att vi bara kommer att kunna knyta ihop det riktigt bra. Det finns några frågetecken men det är väl bara att fortsätta fundera. Det skulle verkligen vara nice att få gå ut först på trappan, men för det krävs det ju lite fler poäng.

Näe, nu ska jag sluta svamla på. Det var väl inte så nödvändigt inlägg, men jag hade ju inte skrivit på ett tag, hehe.

Vi hörs =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0