en funderare

När det bara blir missförstånd och feltolkningar så är det kanske inte värt att fortsätta med vissa saker. Så är det väl med nästan alla saker här i livet och vad kan man då göra åt det? - Inget.

Jag är rätt less nu faktiskt, men vad spelar det för roll? - Nej just det, ingen. Såhär kan man ju hålla på hela dagen om man vill, men vad tjänar det till? - Ingenting!

I alla fall så är det väl vissa dagar som man bara ser det negativa i allt och jag förstår egentligen inte vad det tjänar till. Vissa förstör verkligen för sig själv och hur bra kommer det att kännas i framtiden? Förmodligen inte bra alls.

Det här inlägget känns rätt värdelöst, men jag säger bara det att vissa saker kan jag faktiskt ta på mig som mitt fel, men då tycker jag också att andra kan göra det. Det är starkare att kunna vara ärlig och medge ett fel än att bara skylla på andra. De som är så himla självgoda och tror att de bara gör rätt hela tiden, vad blir det av dem?

Ne, nu ska jag sluta skriva. Den här helgen blir förhoppningsvis en bra helg. Jag är ledig, imorgon har vi våran första seriematch och efter den ska vi ha lagfest. Sedan på söndag ska vi gratta två vänner, så det blir nog skitbra det här.  

Ha det bra! Hejs!

Du tycker väl att det är bra tur att du inte är som mig? - Misstänkte väl det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0