kuuuul

Imorgon har vi kursprov i Fysik B. Känns ju skitroligt, verkligen eftersom det är på 11 kapitel. Även fast man har repeterat hur länge som helst så känns det ändå som att man inte kan speciellt mycket, vilket gör det hela ännu drygare. Men jag ska nog försöka sova snart och samla energi till provet i alla fall, sen får det gå som det går. Jag lär ju inte få in så mycket mer i skallen om jag sitter vaken halva natten och pluggar, för det skulle ändå vara som bortblåst imorgon. Sitter med provet från 8-12, eller vi får i sitta så länge om vi vill och jag brukar ju kunna vara en av de som sitter rätt länge, hehe.

För övrigt har jag väl inte så mycket att säga, förutom att vissa saker här i livet är väldigt synd. Men det är väl bara att räta på ryggen och blicka framåt vid vissa tillfällen, det mesta blir ju bättre framöver.

Har rätt dåligt samvete också, borde hälsa på mormor. Tänk att även fast hon bor så pass nära så hälsar man på så pass sällan. Men hon vet i och för sig att man har mycket att göra, men i helgen ska jag försöka gå och hälsa på henne en stund, hon är ju trots allt världens bästa mormor.

Näe, nu ska jag sova och drömma om roliga fysikformler och konstanter ... ZzzzzZzz

Vi hörs! Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0