wiie

Klarade ekonomiprovet, känns riktigt skönt. Plus att jag skrev historian idag, kändes faktiskt helt okej. Nu är det bara två saker kvar i skolan, som är viktiga. En samhällsfördjupning som jag ska skicka in imorgon och ett matteprov på fredag. Matteprovet känns väldigt drygt eftersom det är sannolikheter det handlar om, känns typ som man har noll koll. Samhällsfördjupningen skrev jag klar idag, så det känns bra.

Tränade ikväll. Rätt lugn och skön träning faktiskt. Vi har bortamatch imorgon mot Arnäs och det skulle verkligen kännas bra med ytterligare en vinst. Vi mötte samma lag på Husumcupen och då spelade vi 1-1, så det blir nog en jämn och spännande match. Sen efter den matchen tror jag att det dröjer rätt länge innan vi spelar igen eftersom Långsele drog sig ur väldigt sent. Men vi ska i alla fall spela på gräs imorgon igen, bästa man kan spela på.

Studenten närmar sig med stormsteg. Igår var det två veckor till mösspåtagningen och tre veckor till balen. Helt otroligt egentligen, känns nästan som det var igår som man började i ettan. De sista veckorna är ju fyllda med olika studenttävlingar och vi har börjat planera och kommit en bra bit på väg faktiskt. Skulle kännas riktigt kul att få gå ut först på trappan.

Näe, tänkte ta och sova så man orkar med morgondagens aktiviteter. Nog för att jag inte har så mycket att göra i skolan just imorgon, men att kliva upp rätt tidigt och att sen ha bortamatch kommer att göra mig rätt seg.

God natt!

Vad håller på att hända med dig och mig?
Det känns som att du är väldigt långt bort ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0