woho

Igår var det väl en lyckad dag må jag säga! Lite trist att man åkte till skolan till klockan tio för ett möte på typ 4 minuter, när jag hade behövt den sömnen. Var och hämtade mamma och pappa igår natt klockan 03.15 på busstationen, så lite trött var jag allt, dock väldigt skönt att de är hemma nu. Lite tråkigt att de hade regn 6 av 7 dagar på Mallorca, sämsta vädret på 30 år verkade det vara. Trots att de hade kurs flera dagar hade det väl varit roligare om det var sol, de var ju trots allt utomlands.

Näe, efter den där korta visiten på skolan blev det en sväng på stan. Brände lite pengar och dåligt samvete för det. Det har jag alltid så fort jag gör av med pengar, så det var väl inget nytt.

Klockan 12 var det dags att jobba. Det gick faktiskt bra och jag jobbade till klockan 19. Efter det så bytte jag om och åkte in till stan för att se på lite fotboll. Hann väl se typ 10 minuter - en kvart, sen så fick jag skjuts av storasyrran till Sälsten, tack för det syrran. I alla fall så var det några från klassen + några andra där som grillade och vi bara myste, riktigt mysigt med så bra väder.

Senare drog vi oss till Catrin för lite singstar och så vidare, för att efter det ta en sväng på tivolit. Det var ju några som ville åka lite, men klok som jag var valde jag att avstå. Lite flashbacks och noggrann eftertanke fick mig att vara säker på saken. Roligt var det i alla fall att träffa en hel del trevliga människor, vissa som man inte sett på ett tag.

Efter det var det dags för mig att åka hem. Började jobba klockan 9 imorse och då var jag trött kan jag lova och då menar jag trött, inte något annat. Det har väl gått bra att jobba idag också, slutade runt kl 15 och nu blir det bara till att ta det lugnt. Kanske blir en sväng in till stan ikväll också, man vet ju faktiskt aldrig. Men sent lär det inte bli eftersom jag jobbar imorgon igen.

Näe, nu ska jag avrunda. Känns som att det blev ett ganska långt inlägg idag, snacka om ambitiös jag har varit, hehe. Men ha en bra kväll och en bra kväll för det tänker i alla fall jag ha!

Puss hej!


(förresten så är du så jävla snygg)


Kommentarer
Postat av: paula

hihi, ja det gjorde jag! träffade även jossi samma kväll, så försök inte. jag kan skilja er åt!
angående det sista i inlägget också.. jag tar åt mig fullständigt:D puss påre love!

2008-06-01 @ 21:11:13
URL: http://paulanatalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0