Hej.

Har inte skrivit på ett tag märker jag. Men jag orkar inte heller. Min dator är inlämnad och det skulle dröja 2-4 veckor innan jag får tillbaka den. Så vi får väl se hur länge den blir borta. Men det går ingen nöd på mig, jag har fullt upp ändå.

Jobbar och står i gör jag och jag är inte ledig förrän på torsdag. På onsdag förmiddag ska jag och Jossi nog bege oss ner till Sundsvall och hälsa på mormor på sjukhuset. Hon är inte så pigg och det är ju inte första gången hon ligger inne. Det känns inte speciellt roligt, jag hatar när någon nära inte mår bra. Jag hoppas att hon kryar på sig i alla fall.

Idag sov jag ut länge. Vaknade klockan ett (jag vet, länge) av att det plingade på dörren. Vovven blev tokig och skällde, inte så konstigt när det var Jörgen (Maddes kille) som kom. Vovvisen blev väl glad helt enkelt. Så jag klev upp, käkade lite och sedan åkte vi upp till elljusspåret och gick ett varv runt det. Då var hon minsann nöjd efteråt.

När vi kom hem så var det dags att byta om och gå till jobbet. Det gick bra att jobba och tiden gick snabbare än väntat. Mamma och pappa kom hem idag också, så det blev pizza eftersom ingen hade ork att laga något annat. Kom nu på att det ringde en försäljare idag när jag klivit upp, jag vet att de bara gör sitt jobb, men fan vad less jag blir när de ska gnata på när man säger att man inte är intresserad. Sorry, men jag vill bara slänga på luren.

Imorgon tänker jag i alla fall sova ut ännu en dag till. Kanske inte så länge som till klockan ett eftersom jag lovat pappa att handla lite. Men det lär ju gå rätt fort i vilket fall som helst. Sedan när lönen kommer så ska jag och Jossi fixa träningskort och börja träna, man har ju bara legat på latsidan nu några veckor. Det funkar liksom inte, det är bara att börja trän helt enkelt. Så nu hoppas jag att man får tummen ur arslet och tar tag i det hela, annars kommer jag aldrig att orka börja igen.

Hur ska det då bli med fotbollen kan man ju undra? Jag vet faktiskt inte ens själv. Men det är ju altid bra att hålla igång även om man inte känner att man ska fortsätta. Men jag känner mig fortfarande lite inspirerad inför nästa säsong, utan att jag ens har en aning om vad som kommer att hända. Vi får väl se vad som dyker upp och om det blir något, det är ju trots allt kul med fotboll. 

Nu har jag väl skrivit en inlägg för en veckas tid (igen). Närå, men den som läser gör det ju frivilligt, så den får skylla sig själv helt enkelt. Nu ska jag avrunda och krypa till kojs, snacka om skönt det är att sova när man väl somnar. Vi hörs, ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0