Ny vecka

Här sitter jag. Klockan är 01.14 när jag börjar skriva det här inlägget. Jag är rätt trött, men ska sova ut länge imorgon så får vi se om jag fortfarande kommer att vara så himla trött på dagarna. Jag har varit riktigt trött ända sen vi var till Turkiet. Väl i Turkiet sov jag mitt på blanka dagen, gick och la mig tidigt och sov rätt länge, ändå var jag fortfarande trött. Vi får väl se om det ger med sig, annars känns det som om det är nåt skumt i görningen.

Min dator är fixad. Formaterad och allt. Men fortfarande är det störningar ibland i skärmen. Förmodligen är det väl sladden inuti som har blivit lite knasig, alltså borde den lämnas in. Det är dock inget större problem och brukar ofta försvinna när man vickat lite på skärmen, men risken finns ju att den bara kommer att bli sämre. Så har jag möjlighet så ska jag förmodligen lämna in den och se vad de kan hitta på med den. Garantin räcker ju ett bra tag till och eftersom jag inte gjort nåt knepigt kan det ju inte vara någon konst.

Resan hem idag gick fint. Vi var väl hemma runt 17-tiden. Kändes lite trist att åka ifrån syrran, eftersom jag vet att det är rätt tufft där uppe. Men jag tror att det gick bra och kommer att gå riktigt bra också. Sedan vad man väljer att göra är upp till en själv och då får man bli stöttad i vilket man bestämmer sig för, det är inget mer med det. Jag tror i alla fall att allt kommer att ordna sig till slut, på ett eller annat sätt. Det brukar det (nästan) alltid göra.

Imorgon var jag tydligen ledig igen, lucky me! Dock så betyder det att jag jobbar resten av veckan och säkert några fler dagar innan jag får vara ledig en dag till. Men det är helt klart värt det. Jag har haft en veckas semester, kommer hem, jobbar två dagar och sedan åker jag till Umeå och är ledig imorgon också. Det låter väl aningen lyxigt. Dock känns det som att det var ännu längre sedan som jag var utomlands, men det är alltså snabbt man kommer in i vardagen igen.

Det hade inte kommit något OTH avsnitt förra veckan. Knepigt? Men det var väl förmodligen paus en vecka, så jag får hoppas att det kommer ett nytt den här veckan. GG hade tydligen inte heller kommit, men vad gör det. Jag var ju ändå inte hemma och den som väntar på nåt gott .... väntar aldrig (alltid) för länge.

Nu ska jag ta och bege mig mot sängen också ska jag gå och hälsa på mormor imorgon. Vad jag gör sen är inte bestämt, men förmodligen blir det något väldigt slappt. Glutta på någon film kanske, plocka upp packningen måste jag också göra, tusan. Men vi hörs! Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0