Onsdag

Idag är det onsdag och jag har varit ledig. Dagen började med en rätt hyffsad sovmorgon och den satt verkligen på sin plats. Efter det åkte jag och Jossi med och kikade på våran häst. Våran och våran, mamma och pappa är delägare i en, fin var han i alla fall. Så efter det åkte jag bara hem och tog det lugnt, skjutsade lillasyrran till träningen så småningom och var sedan och kikade på hockey med en annan Jossi.

Dagen har väl inte varit så himla händelserik, men den har varit väldigt skön i alla fall. Bortsett från det lilla som hänt denna dag fick jag ett samtal. Som känt ska jag spela med älgarna och det går tydligen en himla massa rykten om allt möjligt och jag blir bara så less. Det är dags att börja bry sig och intressera sig nu när man redan har bestämt sig. Igår fick jag också ett samtal och blev så förvånad varför det var just mig som dom ringde, kanske för att dom trodde att jag skulle vika ner mig, men icke, jag sa vad jag tyckte också var det bra med det.

Imorgon ska jag i alla fall jobba. Sedan får vi väl se vad som händer, inte säkert att saker man har planerat infaller, men man kan ju i alla fall hoppas på det. Timrå-MoDo spelar ju imorgon, så det vore ju kul om man hann se lite av den matchen med. Hoppas såklart på att MoDo vinner, men det kan ju vara för mycket begärt ibland.

Nu ska jag avrunda och ta och lägga mig. Kanske ringer dom om min dator i veckan, vore kul att få tillbaka den någon gång i år! Vi hörs, natti.

Kommentarer
Postat av: malin

hahaha jo det måste jag säga detsamma om haha ;p varit och testat dressen?:P

2008-11-02 @ 19:11:04
URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/
Postat av: malin

haha, men man skulle ju testa dom innan så att dom fick storlekarna klar?:p det är ju de?;D

2008-11-02 @ 22:08:08
URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/
Postat av: Malin

haha fan vad konstigt :p

2008-11-03 @ 19:03:11
URL: http://annamalinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0