Tisdag

Det är tisdag och det har väl varit en förhållandevis bra dag. Sov länge, fikade en bra frukost och gick sedan för att jobba. Det gick bra på jobbet och några större konstigheter skedde väl inte. Nog för att det finns bra knepiga människor, men de måste ju få finnas de också. Man får helt enkelt lära sig att handskas med såna människor, annars skulle man nog aldrig klara av att jobba med ett socialt jobb.

I vilket fall som helst så ska jag och Jossi ta en tur ner till Sundsvall imorgon. Jag ska lämna in min dator och se om det blir någon ordning. Just nu blir jag bara tokig på hur den är. Den funkar bra som tusan i övrigt, men så är det ju något med skärmen, förmodligen något glapp. Less som satan som jag blir så pratade jag med Jossi och vi åker ner imorgon. Sen hur lång tid det tar innan man får tillbaka den är en annan fråga. Man får väl hoppas att det går på garantin i alla fall, annars lär det kosta en del. Nog om detta, blir väl utan dator ett tag, men vad gör det, om man får tillbaka den fixad och bra.

Förutom en tripp till Sundsvall imorgon så ska jag jobba. Jag jobbar med Jossi imorgon igen och det kommer nog bli bra. Det är alltid kul att jobba med henne och tiden går snabbt. Jobbar rätt skönt pass de flesta dagarna den här veckan också. 14-20 kan man ju inte säga så mycket om. Man kan sova ut innan man börjar och man hinner med något när man slutar.

På torsdag ska jag och Jossi käka lunch med Sanna. Var vi ska äta vet jag inte riktigt än, men det är väl ingen konst att komma på det. Det blir väl vad man är sugen på för stunden. Sedan efter det ska jag hem och jobba kväll, aningen drygt. Men det blir bara kväll två dagar den här veckan så jag ska inte klaga. Det blir nog en bra vecka.

Nästa dag som jag är ledig är nästa torsdag. Ett bra tag till dess men vad gör man inte. Den helgen, vilken dag vet jag inte, är det tänkt att vi ska ha lagfest. Jag är ledig på lördagen men börjar 9 på söndagen. Vi får väl se vilken dag som det blir, men det känns lite drygt att kliva upp och öppna klockan 9 om man inte är så pigg. Men om det nu blir så är det något jag får ta, det är väl förmodligen sista lagfesten med gänget och den tänker jag absolut inte missa.

Tja, nu vet jag inte om jag kommer på något mer meningslöst att skriva. OTH får vänta. Har varken sett avsnitt 5 eller 6. Men den som spar hon har. Och om det blir så de tänker ta reda och kolla på min dator så lär jag ju inte få tillbaka den på ett tag. Så då kommer jag väl ha ännu ett avsnitt att glutta på. Det blir nog bara bra.

Gud vilket långt inlägg det blev. Inte direkt meningen. Men nu lär det ju inte skrivas på ett tag heller. Hehe, vi hörs! Ha det fint!



           Mm, Thailand! Dit ska jag minsann börja planera en resa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0