Helg

Den här helgen har väl varit bra. I fredags jobbade jag till fem. Dock blev jag kvar längre och fick greja lite, en tant som tappat plånboken (igen) och vi fick leta den och sedan fick vi skjutsa hem henne eftersom sista bussen hade gått. Så efter det var det nice att komma hem och äta, klockan var väl runt halv sju då. Efter middagen åkte jag till Pernilla, vi såg på film och åt kladdkaka, väldig god må jag säga.

Igår var det jobb. Sedan kommer jag faktiskt inte riktigt ihåg vad jag gjorde. Såg på hockeyn lite grann, MoDo-Södertälje. Nåt mer speciellt gjorde jag väl inte direkt. Var så otroligt trött så jag tog det bara lugnt och det blev en rätt tidig sänggång med.

Idag klev jag upp och jobbade igen. Hade fixat så jag kunde gå tidigare till matchen mot BIK. Den matchen kan man ju inte klaga på från våran sida. Inte direkt schysst spel hela tiden men vi kämpade på och stod upp. Vi ledde med 1-0 i halvlek, sedan fick de oturligt in 1-1 genom ett självmål från oss. Någon minut efter det stänkte Carro J in 1-2 och det kändes kanon. Efter det kom även 1-3 genom ett mål som ingen först förstod var sant, ingen fattade riktigt vad som hände för bollen låg helt plötsligt i mål. Sedan reducerade de till 2-3 och sedan fick vi fastställa resultatet 2-4. Säga vad man vill så var det en skön match att vinna även fast de redan var klar för div 3. Jag gillar mitt lag, man kämpar på och ställer upp för varann, det är så det ska vara. Känns skönt att vi avslutade säsongen på ett så pass bra sätt.

Nu är jag faktiskt riktigt trött. Tror att jag snart ska lägga mig och sova. Det är alltid skönt att sova, det är bland det bästa jag vet. Trots det känns det som att man sover för lite. Man borde egentligen sova mer än man gör, i alla fall jag. Så nu ska jag ta och släcka både tv och dator och lägga mig. Sov gott allihopa! Vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0