Helg

Nu är det helg och jag har jobbat hela dagen. Imorgon är jag ledig och då ska jag städa och börja packa. Ska även hinna med att handla och sedan ska jag gå på bio på kvällen också. Det blir till att se Patrik 1,5, den verkar riktigt nice. Förhoppningsvis får man sig ett gott skratt, det sägs ju att goda skratt förlänger livet.

Skulle försöka träffa lite folk innan jag åker. Igår blev det inte så, idag blev det definitivt inte så, men imorgon blir det nog så i alla fall. Men jag har förståelse om man har bestämt nåt och personen i fråga senare kommer på att den inte kan ses. Man har mycket att göra och det är sånt man får acceptera. Vad är det för mening om att gnälla att den andre inte har tid, ingenting blir bättre för det. Man får väl uppskatta de stunderna man kan ses istället. Skitsnack är inget man borde ägna sig åt.

Igårkväll var jag och Jossi förresten en sväng till Danne Jakobsson som fyllde 18. Det var väl trevligt det med. Men jag säger bara det att om blickar kunde döda, då hade nog många varit döda vid det här laget.

På onsdags är det dags att åka. Jobbar kväll måndag och tisdag och det känns som att tiden bara kommer svischa förbi så är det onsdag. Det ska bli riktigt skönt faktiskt. Jag hoppas bara att det är fint väder den veckan jag är borta, annars känns det lite bortkastat. Sedan när jag kommer hem jobbar jag ett par dagar så åker jag och Jossi upp till Madde i Umeå, vet inte om jag sagt det förut också. Trevligt blir det nog i vilket fall som helst.

Nu ska jag äta lite gott och se på tv. Vi hörs! Hejja


Kommentarer
Postat av: Kimm@n

Trocadero är ju fett gott juh :P



Avis på dig som får åka bort :(



Ha det bra ;)

2008-09-28 @ 14:06:35
Postat av: paula

sv; du om någon borde veta..



snygg troca, vart inte törstig eller så!

2008-09-28 @ 21:46:48
URL: http://paulanatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0