Lite bloggande.

Ja, nu är det hemskt lite bloggande. Kanske är det för att jag inte sitter här så mycket eller så är det kanske för att jag inte tycker att det är allt för väsentligt i nuläget.

Jobbar och står i som vanligt. Tränar gör jag såklart också. Ska faktiskt snart iväg på träning. Ska bli skoj att lira lite boll, har mest blivit springning nu eftersom jag har jobbat mycket kvällar. Men skönt att ha ett jobb där man trivs, med typ alla. Skönt dessutom att kunna känna att när man väl har gått hem från jobbet så är det klart, inte att man behöver känna som med skolan, att man måste fortsätta när man kommer hem också.

One tree hill var tillbaka i måndags. Inte illa alltså. Snacka om bra serie, faktiskt nästan så jag är beroende. Längtar redan som tusan till nästa avsnitt.

Jag och Josefine var i birsta idag. Blev lite shoppat och jag tror att vi båda var rätt så nöjd med dagen. Längesen vi gjorde något sånt bara hon och jag. Världens bästa tvillingsyster, jag säger inget annat.

Jag säger bara att det finns så otroligt patetiska människor. Nå mer behöver jag egentligen inte säga. Jag orkar inte lägga ner tid på det heller, för det känns onödigt. Ingen är helt perfekt, men någon måtta får det faktiskt vara.

Nu ska jag springa ner och byta om, sen träna. Skönt att slippa tänka på vissa saker. Tack till mina riktiga vänner, guld värda helt klart. Hejja!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Du är världens bästa! :)

2008-09-04 @ 22:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0