Sjukt

Jag hade en så otroligt sjuk dröm i natt. Så sjuk att jag inte ens kan nämna personerna i fråga. I vilket fall som helst drömde jag att vi höll på att ta studenten och att flera begått självmord på grund av att två personer hade fått dem att göra det. Det om något var läskigt. Jag förstår bara inte var alla drömmar kommer ifrån, vissa är så otroligt sjuka så man begriper inte hur de dök upp. Det som var mindre konstigt var väl att du var där, som så många gånger förut och att det var du som tog hand om mig just då. Det verkar som att det aldrig tar slut, gubben.

Sov ut skapligt idag innan jag skulle börja jobba. Jobbade med Jossi idag så det gick snabbt och smärtfritt. Efter jobbet gick jag hem och såg slutet på hockeyn. MoDo vann, det var väl bra gjort. Känns inte direkt som jag är så engagerad i hockeyn längre, men det kanske kommer ju längre säsongen lider. Sedan slog jag igång OTH vilket var bra som vanligt och därefter Gossip Girl som var sjukt som vanligt. Efter det kikade jag på kvällens idol och längtar redan efter morgondagens.

Imorgon är jag ledig. Får väl se vad man hittar på. På kvällen ska vi i alla fall ha avslutning med fotbollslaget. Det skulle tydligen bjudas på middag och så vidare. Det känns som det kommer att bli en riktigt lyckad avslutning, trots att det samtidigt känns som den kommer att bli sorglig. Allt kommer inte fortsätta som det en gång alltid har gjort. Efter det ska jag och Jossi umgås med Emma, Katti och Laura. De far ju till Norge på fredag, känns lite sorgligt, men de kommer nog att få det bra.

Imorgon, onsdag, är det en vecka till jag och mamma åker. Blev lite fundersam idag när jag pratade med mamma och det visade sig att det stått om vårat hotell i tidningen igår. Vi ringde upp resebolaget och de sa att alla problem skulle vara lösta och det kändes bra, nu slipper man oroa sig. Ska ta och införskaffa lite nödvändiga saker inför resan, men det får jag göra på fredag förmiddag innan jobbet.

Nu ska jag ta och sova. Sov gott allihopa för det tänker jag göra! Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0