Turkiet?

Yes, vi har suttit och spanat lite nu ikväll. Jag vill ha så bra väder som möjligt när vi åker. Otroligt nog trodde jag att det skulle vara bäst i typ Tunisien, men icke. Det visade sig att det skulle vara bättre i Turkiet, eller att det åtminstone brukar vara det. Så har suttit och kikat lite nu, hittade rätt bra hotell till inte så tokiga priser. Det blir ju förstås mer med tillägg, men det orkar jag inte kolla så noga på nu utan vi kanske får göra det imorgon istället.

Idag har jag jobbat hela dagen. Känns som man inte gör så mycket annat just nu. Nog för att jag fortfarande är krasslig och kanske inte hade kunnat träna ändå. Säga vad man vill så är det alltid bra med pengar, det spelar ingen roll vad det gäller. Pengar kanske inte gör en lycklig, men de hjälper i alla fall en på traven. Man kan unna sig saker då och då som man inte hade kunnat unna sig annars.

Igår slog jag igång oth till att börja med. Snacka om sorgligt avsnitt, men samtidigt bra. Är ändå glad att jag såg det avsnittet först och att jag sedan såg gossip girl. Det kändes inte alls lika allvarligt i gossip girl och man kunde slappna av lite mer, istället för att nästan sitta och böla för sig själv till oth. Hade inte varit helt fel med lite sällskap, hehe.

Imorgon jobbar jag kväll. Men jag har i alla fall ordnat så att jag och Jossi hinner gå tidigare från jobbet på söndag, så att vi hinner in i skaplig tid till matchen på söndag. Lär väl bli världens grismatch som alla andra derbymatcher. Men det är sista matchen och det är bara att köra på. Man kan bara göra sitt bästa, mer kan man inte göra.

Annars så jobbar jag hela helgen. Vet inte när jag är ledig nästa gång. Känns som det är en evighet till dess i alla fall. På fredag kväll får vi se vad som händer, finns ju lite planer men man vet ju aldrig hur det blir som. I övrigt ska jag nog mest ta det lugnt på mina lediga stunder.

Hade planer om att åka upp till Umeå och hälsa på syster nästa helg. Det är min "lediga" helg då. Men så blev jag påmind idag att jag faktiskt inte är ledig. Det är så att pappa ska åka till Gotland över helgen, så jag lovade att ställa upp och jobba lite extra, likaså gjorde Jossi. Men det tycker jag är mer än rättvist eftersom jag och mamma ska resa bort en vecka också, plus att Jossi redan ha varit. Snacka om glad jag blev då hon ringde när de hade landat. Wiiiie kändes det. Sen är det ju så att Umeå förhoppningsvis ligger kvar, var skulle det annars ha tagit vägen? - ha, ha.

Näe, nu ska jag ta och avrunda den här kvällen. Måste stiga upp skapligt imorgon och ringa något samtal. Sedan har jag lovat mamma att hjälpa till att städa lite nere (det behövs), i alla fall på vissa avdelningar. När jag nyss skrev städa så slog det mig, återigen, att jag måste städa mitt rum ordentligt med. Det får väl kanske bli på lördag efter jobbet. Well, nu ska jag kila. Men ha det fint! Hejs.

Ps. Kikade på lite bilder och hittade detta.

Tjejerna!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0